Kryssning!

Hej bloggen!
Nu har jag jobbat på gästhamnen i ungefär två veckor. Det har gått bra faktiskt.. jag har lärt mig hantera kassan och vara extremt trevlig på samma gång vilket känns bra för det är större delen av själva jobbet.
Imorgon ska jag, Karin och Jonna på kryssning!!! Ska bli så JÄVLA roligt. :D Tyvär kan inte Agnes följa med och det suger. :'(<3 Men vi får ta en helbandskryssning(coolt ord by: moi) någon annan gång helt enkelt. :) Och hon kan ju iof blogga medans vi är borta. ;)


Ha det så bra folk! PUSS.

äntligen tillbaka hoppas jag!

t Maja!!
har inte vågat skriva något innan om ingen annan skrev. Jag vet,, följer grupptrycket på helt fåniga saker som sånt. Men annars är jag en trendsetter!.. eller så lever jag bara några månader före min tid.
Min sommar har tillbringats i solen i Finland och på Öland i hopp om att bli brun och det lyckades ju inte särskilt bra nej. Som vanligt alltså.
Det enda som lite bekymrar mig är hur jag har ändrats personlighetsmässigt.. är livrädd att växa ifrån folk och det är ju under sommaren man ändras som mest, right? Aja det är relativt sent och jag är trött så ursäkta om det blir mkt flum.
Ska hålla mig till konkreta saker som bilder.
min sommar so far. håller tummarna för fler sköna dagar. är inte redo för hösten riktigt än.




Lite bilder från min sommar..


 

Jag har bilat  runt i Europa i ungefär två veckor. Jag har varit i Danmark, Tyskland, Belgien, Österike, Frankrike och Holland. Det har varit en jätterolig upplevelse men själva bilandet var ganska tråkigt och jobbigt.. men men, det var värt det. :) (fantomen tidningar hjälpte mycket..)
Vi har inte bloggat på lääääääääänge som ni säkert märkt.. så jag tyckte att det var lite komiskt och duktigt(av mig) att just jag började eftersom att jag är den som har bloggat minst.
På måndag börjar jag jobba på gästhamnen och jag vet inte riktigt vad exakt jag kommer göra men det blir nog kul. Jag åtekommer om det. ;)

Ha det bäst! PUSS.
/ Maja

RSS 2.0