jag trivs med stötvänliga föremål

åååååhhh.. när jag skulle fota den grymma outfiten jag har på mig (ja, ni ska få se den) så råkade jag tappa kameran ner i trappan så hela objektivet var snett. Kunde inte ta några bilder eller kolla för det stod att det var fel på objektivet och man skulle stänga av och på. Men såklart så kunde kameran inte dra in objektet.
JES! den satt stenhårt så jag kunde inte röra på den.
Hur mycket skulle det här kosta då?.. menmen den var ju redan lite trasig så varför inte försöka med våld. Det kan ju knappast bli värre.
Med min muskelstyrka så lyckades jag knäcka tillbaka den (oh yes det var ett knäckljud).

ibland kan lite våld göra väldig nytta


Kommentarer
Postat av: Little Peaché

sv: nej jag vet! men det är ju omöjliga de är! =)



Kram på dig

2010-05-21 @ 12:11:54
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0