gårdagens inlägg

Hurra!
Precis när man blivit frisk så vaknar man upp på natten och har vääääääärrsta ont i vänstra örat/huvudet.
Gick in till mappa (som man gjorde när man var liten och klagade på att det gjorde så jäkla ont) de sa att man inte kunde göra något.. fast vi prövade med att stoppa en vitlök i örat. Det sved. Men sen somnade jag.

Imorse så började jag bara höra ett eko. Allt jag hör upprepas och det roliga är att det upprepas i en annan tonart. Så om jag lyssnar på musik så hör jag först hur den låter och sen någon millisekund efter samma sak fast med andra toner. Ljuvligt.

Så för första gången på evigheter så undviker jag musik. Petig som jag är så blir jag illamående när det låter såhär hemskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0